نبود اسپانسر از مشکلات ورزش زنجان است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نبود اسپانسر از مشکلات ورزش زنجان است
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 157
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
نبود اسپانسر از مشکلات ورزش زنجان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود اسپانسر و کارخانجات حامی از مشکلات ورزش استان زنجان است.

خبرگزاری فارس: نبود اسپانسر از مشکلات ورزش زنجان است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ورزش استان در مقایسه با سایر استان‌ها رتبه قابل قبولی دارد، ولی در کنار این موفقیت‌ها نقاط ضعفی نیز وجود دارد که نباید موفقیت‌ها آنان را بپوشاند بلکه باید برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش زنجان در تمام رشته‌ها و مقاطع سنی در سطح کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: ورزش استان در ورزش‌های انفرادی به نسبت ورزش‌های گروهی مدال‌آوری‌های بیشتری داشته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 33 سال از انقلاب گذشته است و آزمون و خطاهای بسیاری داشته‌ایم، تصریح کرد: باید برای رفع مشکلات گام برداریم که این مهم با مشارکت و ایجاد جوی دوستانه محقق می‌شود.

وی افزود: در سفری که رئیس مجلس شورای اسلامی به زنجان داشت رضایت خوبی از وضعیت این استان داشت، ولی با این وجود برخی نقاط ضعف وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات و سخنرانی‌ها کارساز نیست، بلکه باید با کار کارشناسی و تحلیلی و با شنیدن درد و دل مردم و هیئت‌های ورزشی برای برطرف‌کردن مشکلات تلاش کنیم.

علیمردانی با تاکید بر اینکه ورزش یکی از ضروریات سلامتی و نشاط جامعه است، گفت: یکی از بخش‌های که باید توسعه پیدا کند ورزش همگانی است، چرا که این حق مردم است که از ورزش رایگان استفاده کنند.

وی استفاده بهینه از سرمایه و هزینه نظام را مهم برشمرد و تاکید کرد: باید پیش از کلنگ‌زنی و احداث پروژه‌های عمرانی نیازسنجی صورت گیرد تا اماکن ورزشی که احداث می‌شوند، پس از افتتاح فعال باشند و بلااستفاده نمانند.

 




:: برچسب‌ها: نبود اسپانسر از مشکلات ورزش زنجان است ,



مطالب مرتبط با این پست
.